Jutten langs de mooie Waal

Dag riviergebiedbewoners,

Op 8 april organiseert de gemeente een opruimactie om de strandjes en uiterwaarden van de Waal weer vrij van afval te krijgen. De verenigingen in de gemeente kunnen hier aan mee doen en we hebben ons als IJsclub aangemeld.  We doen dit graag omdat we hiermee een bijdrage leveren aan onze mooie leefomgeving en omdat het geld in het laatje brengt voor de IJsclub.
De bedoeling is dat we op zaterdag 8 april (van ca 10u-ca 16u) met een groep vrijwilligers een deel van de waalstrandjes en uiterwaarden  opruimen. Alle plastic rommel, flessen, stukken touw, autobanden en al het andere wat er niet thuis hoort wordt verzameld en op een centraal punt ingeleverd.
Als je zin hebt om een zaterdag langs de Waal te struinen (ook op plaatsen waar je normaal niet zo snel komt) en lekker en nuttig bezig te zijn, meld je dan svp aan. Dan weet de gemeente voor hoeveel veiligheidshesjes, knijpers en handschoenen ze moeten zorgen.
Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@de-hoeken.nl.

Hoe een en ander dan georganiseerd wordt hoor je dan spoedig.

Vriendelijke groet,
Het bestuur