Aanleg nieuwe ijsbaan

In 2012 werd door de eigenaar van de oude ijsbaan het pachtcontract op gezegd en moest de ijsclub op zoek naar en nieuwe locatie. Na overleg met de eigenaar konden we nog één extra seizoen (2013 ~2014) van de oude baan gebruik maken.

Het bestuur is daarna druk geweest met het vinden van een alternatieve plek voor de ijsbaan. Er werd een mooie locatie gevonden op een terrein aan de Saneringsweg. Met eigenaren en pachters van dit terrein werd overeengekomen dat de ijsclub hier voor een periode van 25 tot 30 jaar een 400-meter baan kon aanleggen.

In de volgende pagina’s vertellen we het verhaal hoe het met hulp van vele vrijwilligers en sponsoren is gelukt om op deze nieuwe plaats een prachtige baan en clubgebouw te realiseren.

Reacties zijn gesloten.