Kosten van het lidmaatschap:

Het lidmaatschap voor een gezin is het éérste jaar Euro 20,- en voor de volgende jaren Euro 12,- per jaar. In een gezin zijn alle inwonende kinderen met een leeftijd tot en met 20 jaar gezinslid. Zijn zij ouder dan moeten ze zelfstandig lid worden. Het lidmaatschap voor een alleenstaande is het éérste jaar Euro 10,- en voor de volgende jaren Euro 6,- per jaar.

Inschrijfgeld buiten de ijsperiode:

Als u lid wordt buiten de ijsperiode ontvangt een gezin een korting van Euro 8,- en een alleenstaande een korting van Euro 4,-.

Betaling kan contant als wij de lidmaatschapskaarten bij u aan de deur komen afleveren (meestal in oktober/november). U kunt het lidmaatschapsgeld ook over maken op IBAN NL 58 RBRB 0850133858 (IJsclub De Hoeken). Leden die in het buitengebied wonen vragen wij om het geld over te maken.

Ben je nog geen lid van de IJsclub?

Pak deze kans en vul dan onderstaande formulier in!

Uw gegevens:

E-mailadres:

Straat en huisnummer:

Postcode:

Woonplaats:

Opmerkingen:

Of als u meerdere familieleden wilt inschrijven, graag onderstaande gegevens in te vullen:

Familielid 1:

Familielid 2: