23 november: Algemene Ledenvergadering IJsclub De Hoeken

Op woensdag 23 november wordt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van ijsclub “De Hoeken” gehouden in het dorpshuis “Ons Tehuis” , J.R. Zeemanstraat 12a, in IJzendoorn.
Aanvang 20.00 uur. De leden worden hiervoor van harte uitgenodigd.

Het is alweer 4 winters geleden dat er bij ijsclub de Hoeken geschaatst kon worden. Dat was nog op de oude ijsbaan. Het bestuur kijkt nieuwsgierig uit naar de komende winter en hoopt op ijs.

Vanaf het najaar 2013 is de club druk bezig geweest met de aanleg van de nieuwe ijsbaan. In de zomer van 2014 is de bouw van het clubhuis gestart. Afgelopen tijd zijn bijna alle werkzaamheden afgerond. Helaas zijn er vanwege inbraak gevoeligheid, naast wat daar al voor gedaan was, extra maatregelen genomen.

Bestuurlijk zijn er plannen voor het wijzigen van enkele taken en functies. Andere onderwerpen zijn: jaarverslagen van secretaris en penningmeester, contributie, bestuursverkiezingen, terugblik op de activiteiten van het afgelopen jaar.

Tot 23 november,

Het Bestuur