Bouw Clubhuis

In de zomer van 2014 is de bouw van het clubhuis gestart. Na het grondwerk en het leggen van de nodige leidingen is de fundering gestort en een betonnen vloer. Dat is een hele verbetering ten opzichte van de hobbelige tegelvloer in het oude gebouw! Maar eigenlijk is het nieuwe gebouw onvergelijkbaar met het oude houten klaslokaal dat tot nu toe als clubgebouw diende. Het nieuwe gebouw wordt dubbelmuurs met isolatie er tussen, een geïsoleerd dak, toiletten, een keuken, centrale verwarming!

Maar goed, het moest eerst nog gebouwd worden.

Kees Hak (van beroep timmerman) uit IJzendoorn heeft bijna zijn gehele vakantie besteed om samen met vrijwilligers en bestuursleden de muren te metselen (dat kon hij ook heel goed). En later dat jaar zijn de spanten gezet en is het dak geplaatst en de afwerking gedaan. De keuken is geplaatst en de verwarming, de tegels zijn gezet en er is een plafond in de keuken geplaatst.

Op de foto’s ziet u de bouwvakkers bezig. We kregen zelfs hulp van twee Syrische vluchtingen uit Tiel die hebben geupperd, gestuct en het dak mee hebben geplaatst.

Reacties zijn gesloten.