IJsbaan 11 februari open, vooraf reserveren verplicht

Donderdag 11 februari gaat de ijsbaan open. Vanwege corona moeten we dat anders doen dan andere jaren.

We gaan alleen open voor leden. Als u nog geen lid bent kunt u via deze link lid worden. Als u lid wordt en meteen ook betaalt dan bent u ook welkom. Als u zich vóór 18u als nieuw lid inschrijft, ligt de volgende dag uw lidmaatschapskaart bij de kassa op de ijsbaan. Voor alle (nieuwe) leden ouder dan 13 jaar is vooraf reserveren nodig om te kunnen komen schaatsen. Voor leden jonger dan 13 jaar hoeft dat niet. Reserveren is mogelijk via deze link of de knop onder aan deze tekst. U reserveert voor één bepaald uur. Dat is mogelijk vanaf één dag van te voren. U krijgt een reserveringsbevestiging die u bij de ijsbaan moet kunnen laten zien (uitgeprint of op mobiel). Per uur is er een maximum van 75 personen ouder dan 13 jaar.

Houdt u zich op de baan aan de 1,5 m afstand (geldt niet voor gezinnen). Het ijsclubgebouw is gesloten. Er is beperkt koek en zopie te verkrijgen. Alles voor 1 euro. Als u wat wilt gebruiken zorgt u dan voor voldoende euromunten, er is geen wisselgeld. U kunt ook zelf eten en drinken meenemen en langs de kant gebruiken. De toiletten zijn ook gesloten. Alleen voor een noodgeval kunt u het toilet gebruiken. Wilt u het toilet dan wel zelf schoon maken? Er staan schoonmaakmiddelen om dat te doen.

Als het uur om is wordt dat omgeroepen. U wordt dan verzocht de baan te verlaten om de volgende groep schaatsers de kans te geven. Zorgt u er voor dat u ook bij binnenkomst en verlaten van de baan de 1,5 m afstand in acht blijft houden.

We hopen dat u begrip hebt voor deze aanpak en wensen u veel schaatsplezier!

Reacties zijn gesloten.