IJsperiode 2008 ~ 2009

Wij hebben dit jaar een mooie periode met ijs gehad.Hiermee hebben we het bestaansrecht van onze ijsclub weer eer aan gedaan.We begonnen op oudejaarsdag met ijs van fantastische kwaliteit.Door dagelijks onderhoud van onze vrijwilligers (o.a. Joop van Alfen en Willem van Kalkeren) hebben onze bezoekers kunnen genieten van prachtige ijscondities. Alleen op maandag 5 januari was het ijs als gevolg van sneeuwval en dooi te slecht om te baan te openen. Het risico was dat het ijs zo zou beschadigen, dat we verder niet meer open konden. Nu ging de baan op dinsdagmiddag weer open.
Op donderdagmorgen hebben we de Isandraschool op bezoek gehad. De schooljeugd heeft zich toen heel erg vermaakt. Zie ook de foto’s op de site van de school (IJspret op de Hoeken) http://www.isandraschool.nl/
We hebben het nog tot en met het weekend vol kunnen houden maar op maandag 13 januari is de baan niet meer open gegaan. Deze ijsperiode heeft ons een aantal nieuwe sponsors geleverd:
Sport, Health & Beautycentrum Juliën, Betuws Installatiebedrijf IJzendoorn, Schilderwerken John van Eden
.
Deze sponsors geven ons dat extra steuntje in de rug om de baan financieel overeind te houden. Erg bedankt hiervoor. Gedurende de ijsperiode was er steeds een gezellige sfeer in het clubhuis. Dit kwam ook door de inzet van veel vrijwilligers voor de bemensing van de “KOEK EN ZOPIE”. Wij hebben dringend behoefte aan versterking. Wij hebben maar een klein bestuur van 6 personen en een beperkt aantal keihard werkende vrijwilligers. Meld u daarom aan voor extra steun aan onze vereniging.  Wij rekenen op uw steun. Heeft u geen tijd maar wel geld dan kunt u nog altijd sponsor worden. Meer weten? klik hier

Reacties zijn gesloten.